Friday, June 01, 2012

ÎN MEMORIA
lui
SAMY AVRAHAM




תירגום

ישראל שטנצלר

חבר

חברי הטוב בונדי,
אליך שאלה יש לי.?
אתה לי ידע מפמפם,
ולי ראש ויכולת אין.
ובינינו איך אומרים,
לטנגו שניים נחוצים.
מלמדינו אתה זמן רב,
מגוון דברים נושאים רחב.
משתדל אתה בלי די,
ואני בדל יכולותיי,
טיפש אני עד הרקיע,
ובכל זאת לך מצדיע.
מצדיע ומלא תודות,
כל זמן ששנות חיי נותנות.
יודע שעוד אתגעגע,
למורה שהכול יודע.
את בוא יומי זאת לא אדע,
אך כבר כתבתי צוואה.
אמנם גם לי יש בקשות,
בלכתך בין מצבות,
בלי פרחים ובלי דמעות,
רק שלישיה של כינורות.
ובמקום נר נשמה,
ללחוש ליcvinta גדולה,
ואני מתחתית השאול,
אאזין בפה או סול.
אל תהיה רע או קוטר,
ותשמור על הקומפיוטר.
כל עוד יש בך חיים,
תיזכר גם לפעמים,
אחי אהוב ומכובד,
ביושר וגם כבוד הפרט.
תהיה  lent   ואל תגזים,
מפורסם בין הטובים,
כי כמו טרמף הם החיים.
לא חשוב לאן נוסעים,
רק במה נאחזים.
התמזל הוא גורלך,
הנאה יש ושימחה.
במיוחד אחי אהוד,
אם יש כסף ובריאות.
אולי בעוד שלושים ימים,
אכתוב דברים יותר טובים.
ההתכתבות היא שיטה,
כמו קטע סולו בנגינה,
עם האקספלורר והנט,
שהתפרסם באינטרנט.
ועד אז אצדיע לך,
בדיוק כמו בהתחלה.
כבר קר בחוץ ומאוחר,
להמשיך כך לילה אי-אפשר,
לכתוב מכתב כך בערך,
כי השינה היא כבר בדרך.
וכך נכבש נרדם אני,
בכבוד ובריאות שלך סמי.   

No comments: